Firma Betacom S.A. została założona w 1995 roku.
W ciągu dotychczasowej działalności na rynku, specjalizując się w projektowaniu, doradztwie oraz wdrażaniu rozwiązań informatycznych, zyskaliśmy ścisłą pozycję w gronie największych integratorów polskiego rynku.

Buduj kompetencje Gufo

O produkcie

Współdzielenie pomysłów oraz doświadczeń przez współpracowników wspiera i rozwija firmę. Wymaga to zastosowania nowego podejścia do obszaru zarządzania wiedzą zgromadzoną w organizacji, wspierania komunikacji, współpracy i edukacji oraz budowania kultury organizacyjnej.

Mechanizmy społecznościowe i webowe doskonale uzupełniają takie podejście. Dlatego stworzyliśmy GUFO – aplikację umożliwiającą budowę nowoczesnego środowiska pracy obsługującego wymianę wiedzy, informacji i doświadczeń wewnątrz organizacji.

Aplikacja została zbudowana w technologii Microsoft oraz środowiskiem Microsoft Cloud – Office 365 i Azure. Dzięki zintegrowanym funkcjonalnościom Microsoft SharePoint i Office 365 każdy ze współpracowników może współtworzyć bazę wiedzy i współpracować nad dokumentami bez opuszczania przeglądarki. Dla wygody klientów aplikacja może zostać wdrożona w tradycyjny sposób lub działać w chmurze Microsoft na Office 365 – oba modele są wspierane przez rozwiązania elastycznej infrastruktury Azure, zapewniającej wydajne i bezpieczne środowisko pracy.

Milennialsi, czyli pokolenie Y i Z urodzone w latach 1980-2000, w ciągu najbliższych 10 lat będą stanowili 75 proc. pracowników na świecie.Deloitte, Global Human Capital Trends 2015

Dzięki doświadczeniu firmy Betacom w domenie miękkiego HR, dostarczymy zintegrowane rozwiązania wspierające i automatyzujące obsługę następujących procesów:

  • Rekrutacja i onboarding,
  • Planowanie i oceny celów (MBO+),
  • Ocena okresowa i zarządzanie rozwojem kompetencjami,
  • Zarządzanie benefitami i świadczeniami finansowanymi z ZFŚS,
  • Zarządzanie realizacją szkoleń,
  • Zarządzanie talentami
  • Zarządzanie wiedzą,
  • Gamifikacja,

W tych obszarach od wielu lat współpracujemy m.in. z trzema z czterech największych firm telekomunikacyjnych, największym ubezpieczycielem,  największym bankiem  i z wieloma innymi.

Korzyści

  • Wykorzystanie mechanizmów gamification zwiększa zaangażowanie i efektywność pracowników. Przekazywany na bieżąco feedback podtrzymuje zainteresowanie użytkownika planowanymi aktywnościami.
  • Zwiększa wydajność pracy poprzez poprawę komunikacji wewnątrz organizacji, zespołów i między zespołami oraz zapewnia wsparcie dla pracy zdalnej.
  • Umożliwia wejście na wyższy poziom kreatywności i innowacyjności dzięki lepszemu przepływowi wiedzy między pracownikami.
  • Gromadzi wiedzę w jednym miejscu, tym samym ułatwia: kontrolę nad zachowaniem know-how firmy po odejściu pracownika, proces relokacji  i onboardingu.
  • Pozwala na łatwiejsze podejmowanie decyzji i skuteczne realizowanie działań dzięki narzędziom do lokalizowania właściwych osób, dokumentów  i rozmów.
  • Ułatwia na znalezienie balansu między efektywnymi, pozapłacowymi metodami nagradzania pracowników, ich rzeczywistym zaangażowaniem i wynikami oraz możliwościami finansowanymi jest wyzwaniem dla firmy każdej wielkości. Aplikacja Gufo pozwoli zautomatyzować ten proces, różnicować i kontrolować nagrody i benefity otrzymywane przez pracowników.
  • Zarzadzanie poprzez cele jest jednym z elementów pozwalających na stały wzrost przedsiębiorstwa, przy jednoczesnym podtrzymaniu motywacji pracowników, a także umożliwieniu im rozwoju. Przekłada się to na większą jakość oferowanych produktów i usług oraz większą konkurencyjność na rynku.
  • Buduje pozytywny wizerunek firmy jako nowoczesnego i przyjaznego miejsca pracy!

Gufo to część rozwiązań z kategorii: Buduj kompetencje

Pliki do pobrania

Partnerzy

Produkty z tej samej kategorii

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Akceptuj i zamknij