Firma Betacom S.A. została założona w 1995 roku.
W ciągu dotychczasowej działalności na rynku, specjalizując się w projektowaniu, doradztwie oraz wdrażaniu rozwiązań informatycznych, zyskaliśmy ścisłą pozycję w gronie największych integratorów polskiego rynku.

Optymalizuj koszty Helpdesk

O produkcie

Rozwiązywanie problemów użytkowników dotyczących systemów IT to poważne wyzwanie - tym większe, im liczniejsza i bardziej rozproszona jest organizacja. Profesjonalny Helpdesk umożliwia sprawne przyjmowanie zgłoszeń i dostarczanie skutecznego wsparcia w konsekwencji utrzymanie produktywności w skali całej organizacji na wysokim poziomie. Dzięki wsparciu mechanizmów automatyzujących pozwala na metodyczne i skuteczne rozwiązywanie problemów a przy tym zapewnia, że podejmowane działania są odpowiednie do rodzaju i biznesowego znaczenia danego zgłoszenia.

Profesjonalne usługi HelpDesk oferowane przez Betacom tworzą kompletny system obsługi zgłoszeń dokonywanych przez użytkowników oraz rozwiązywania ich problemów. Dzięki niemu proces obsługi problemów z niewłaściwie działającą infrastrukturą IT w organizacji zostaje uproszczony i ujednolicony. Dzięki jednemu punktowi rejestracji zgłoszeń oraz wykorzystaniu bazy wiedzy, możliwe staje się zwiększenie efektywności pracy działu wsparcia oraz zmniejszenie kosztów związanych z obsługą informatyczną firmy. Priorytety jego funkcjonowania są powiązane z czasami reakcji i rozwiązania zaistniałych problemów, co ostatecznie ułatwia obsługę umów SLA.

Utrzymanie wysokiej produktywności i optymalizacja kosztów dzięki kompletnemu systemowi obsługi zgłoszeń oraz rozwiązywania problemów użytkowników

Centralny HelpDesk Betacom zatrudniający 7 osób - działająca w trybie 24/7 usługa I linii serwisowej obejmująca przyjmowanie, rejestrację i rozliczanie incydentów oraz zgłoszeń serwisowych, mająca na celu rozwiązywanie jak największej liczby prostych, powtarzalnych problemów; I linia serwisowa odpowiada jednocześnie za eskalowanie problemów do II lub III linii oraz raportowanie poziomów SLA dla katalogu usług.

Usługa II linii wsparcia - 18 inżynierów serwisowych Betacom oraz blisko 100 osobowy zespół wspierający, zbudowany z ekspertów zatrudnionych w sieci partnerskiej, oferuje nielimitowaną ilość napraw sprzętu, okresowe przeglądy prewencyjne wraz z konserwacją i spisem inwentarza, gwarantowany czas usunięcia awarii lub sprzęt zastępczy dzięki dedykowanemu magazynowi sprzętu zastępczego, części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych a nawet szkolenia użytkowników.

Usługa III linii wsparcia polegająca na wsparciu klienta w zakresie IT oraz zdalnego zarządzania zasobami; obejmuje również zdalną pomoc w zakresie funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania, monitoring instalacji łatek i poprawek zalecanych przez producentów, weryfikacja możliwości rozbudowy i upgrade’u, aktualizacja firmware’ów, BIOS’ów oraz sterowników a także wdrażanie projektów w środowisku klienta, dobór konfiguracji sprzętowych oraz testowanie nowych rozwiązań.

Usługa może być realizowana przy wsparciu autorskiego systemu Helpdesk IT, aplikacji wspierającej proces zarządzania incydentami w oparciu o metodologię ITIL – obsługa procesów zarządzania konfiguracją, zarządzania problemem, zarządzania zmianą oraz zarządzanie poziomem usług (SLM); klientom może być także udostępniany system HPE Service Manager.

Helpdesk to część rozwiązań z kategorii: Optymalizuj koszty

Produkty z tej samej kategorii

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Akceptuj i zamknij