Firma Betacom S.A. została założona w 1995 roku.
W ciągu dotychczasowej działalności na rynku, specjalizując się w projektowaniu, doradztwie oraz wdrażaniu rozwiązań informatycznych, zyskaliśmy ścisłą pozycję w gronie największych integratorów polskiego rynku.

Optymalizuj koszty HPE Service Manager

O produkcie

Szybki, wydajny i inteligentny Service Desk pozwala na efektywne zarządzanie zmianą oraz incydentami - a w konsekwencji spersonalizowane i dynamiczne wsparcie współczesnego środowiska pracy. HPE Service Manager to kompleksowy, w pełni zintegrowany pakiet oprogramowania umożliwiającego efektywne zarządzanie usługami informatycznymi. Dzięki połączeniu tradycyjnych rozwiązań z technologiami uczenia maszynowego oraz Big Data, pozwala działom IT podnosić jakość świadczonych usług, optymalizować koszty działania oraz ograniczać ryzyko.

Dzięki modułowej budowie, procesom zgodnym z najlepszymi praktykami metodologii ITIL i wykorzystaniu zaawansowanego silnika analitycznego Big Data, HPE Service Manager otwiera praktycznie nieograniczone możliwości w zakresie zwiększania zadowolenia użytkowników przy jednoczesnym zmniejszaniu ogólnych kosztów biznesu.

Dodatkowo połączenie z oprogramowaniem HPE Asset Manager i HPE Operation Orchestration zapewnia pełną automatyzację procesów, zgodność licencyjną oraz optymalizację zasobów.

 

 

1. Kompletny Service Desk – uprość i skonsoliduj zarządzanie usługami IT z wykorzystaniem pojedynczego punktu kontaktu dla wszystkich procesów IT (zarządzanie incydentem, problemem, zmianą, wnioskiem, bazą wiedzy) w oparciu o najlepsze praktyki ITIL

2. Analiza Big Data – rozwiązuj zgłoszenia wydajniej z wykorzystaniem wbudowanego silnika do analizy Big Data, automatyzuj klasyfikację zgłoszeń oraz przypisanie zgłoszeń do grup wsparcia, zapewnij skuteczne przeszukiwanie bazy wiedzy i proaktywne przeciwdziałanie problemom

3. Portal użytkownika końcowego – zachęć pracowników do współpracy z pomocą portalu użytkownika końcowego umożliwiającego globalne wyszukiwanie w katalogu IT, katalogu wsparcia oraz bazie wiedzy, dostęp do czatu oraz wirtualnego agenta IT dostępnego 24x7; portal użytkownika końcowego dostępny także na tablet i telefon.

4. Graficzny projektant procesów – daj możliwość budowania i konfigurowania procesów osobom nietechnicznym bez znajomości programowania; uprość dialog pomiędzy biznesem a IT

5. Raportowanie i tablice wskaźników – pozwól na szybkie spojrzenie na organizację za pomocą ponad 200 raportów dostępnych z pudełka pogrupowanych i wyświetlanych na tablicach wskaźników; raporty są łatwe w konfiguracji i dostosowaniu oraz umożliwiają pełne drążenie danych do rekordów, na których bazują; tablice wskaźników odświeżają się automatycznie

6. Inteligentne zgłaszanie – pozwól pracownikom na łatwe rejestrowanie problemów za pomocą zdjęcia lub zrzutu ekranu, system automatycznie przekonwertuje obraz do tekstu za pomocą wbudowanego w silnik Big Data narzędzia OCR oraz sklasyfikuje zgłoszenie w oparciu o wzorce Big Data oraz przypisze zgłoszenie do właściwej grupy wsparcia co pozwoli skrócić czas rozwiązania.

7. Analiza gorących tematów – zidentyfikuj powtarzające się problemy często niezauważalne w ogromnej ilości danych rejestrowanych w organizacji i proaktywnie przeciwdziałaj przyszłym problemom

8. Inteligentne wyszukiwanie – pozwól agentom IT na szybkie znalezienie odpowiedzi i zredukowanie czasu rozwiązania zgłoszenia poprzez dostęp do inteligentnego, globalnego, kontekstowego wyszukiwania dostępnego z poziomu poszczególnych rekordów.

http://www8.hp.com/pl/pl/software-solutions/service-desk/

http://www8.hp.com/pl/pl/software-solutions/it-service-management-itsm/index.html

HPE Service Manager to część rozwiązań z kategorii: Optymalizuj koszty

Partnerzy

Produkty z tej samej kategorii

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Akceptuj i zamknij