Firma Betacom S.A. została założona w 1995 roku.
W ciągu dotychczasowej działalności na rynku, specjalizując się w projektowaniu, doradztwie oraz wdrażaniu rozwiązań informatycznych, zyskaliśmy ścisłą pozycję w gronie największych integratorów polskiego rynku.

Optymalizuj koszty Outsourcing wydruków

O produkcie

Outsourcing wydruków, kopiowania i przetwarzania obrazów to nowoczesny, kompleksowy sposób użytkowania floty urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych. To także doskonały sposób korzystania z powiązanych systemów zarządzania wydrukami i przetwarzania dokumentów. Użytkownik ma zapewniony stałe koszty w całym okresie trwania umowy, bez względu na kursy walut, zmieniające się cenniki czy koszty pracy, co pozwala na uzyskanie wysokiego poziomu efektywności ekonomicznej oraz optymalizację kosztów i maksymalizację korzyści.

Betacom oferuje kompletne portfolio usług związanych z wydrukami - od prostej sprzedaży urządzeń, poprzez ich użytkowanie (dzierżawa) aż po pełen outsourcing. Wybór najlepszego rozwiązania należy do klienta. Nie musi on być jednak trudny. Dzięki oferowanemu przez Betacom audytowi floty drukującej, systemów kopiowania i przetwarzania obrazów, w ramach którego rozpoznaje się środowisko klienta oraz jego potrzeby, można przedstawiać zestaw rekomendacji dotyczących optymalnego rozwiązania.

Kompletna oferta usług związanych z wydrukiem i przetwarzaniem obrazów pozwala na zaoferowanie rozwiązania dopasowanego do specyficznych potrzeb każdego klienta

Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z rozszerzonym serwisem, monitorowaniem urządzeń, systemami zarządzania wydrukami oraz dostawą materiałów i części eksploatacyjnych - urządzenia będące własnością Betacom są oddawane w użytkowanie klientom, którzy dokonują płatności za wydruki i kopie oraz płacą miesięczny czynsz za urządzenia.

Zdalne monitorowanie, diagnozowanie i serwisowanie urządzeń oraz rozwiązywanie problemów związanych z konfiguracją a także zdalne wsparcie techniczne dla administratorów i użytkowników zamawiającego, w tym zdalne przejęcie pulpitu i wsparcie dla użytkowników komputerów, zdalne upgrade'yfirmware’u, BIOS i aplikacji a także ich zdalna reinstalacja.

Udostępnienie linii pomocy telefonicznej tzw. Support-Line (dostępnej w Oknie Serwisowym) - porady techniczne oraz konsultacje telefoniczne w zakresie eksploatacji, funkcjonowania, użytkowania i obsługi zainstalowanych urządzeń.

Okno Serwisowe obejmuje dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00-17.00 –nielimitowana ilość napraw sprzętu, okresowe przeglądy prewencyjne wraz z konserwacją i spisem inwentarza raz na pół roku, gwarantowany czas usunięcia awarii lub sprzęt zastępczy w ciągu maksymalnie 8 godzin.

Dedykowany magazyn sprzętu zastępczego, magazyn części zamiennych oraz dedykowany magazyn materiałów eksploatacyjnych.

Outsourcing wydruków to część rozwiązań z kategorii: Optymalizuj koszty

Partnerzy

Produkty z tej samej kategorii

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Akceptuj i zamknij