Firma Betacom S.A. została założona w 1995 roku.
W ciągu dotychczasowej działalności na rynku, specjalizując się w projektowaniu, doradztwie oraz wdrażaniu rozwiązań informatycznych, zyskaliśmy ścisłą pozycję w gronie największych integratorów polskiego rynku.

Zadbaj o bezpieczeństwo Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

O produkcie

Infrastruktura IT ma coraz większe znaczenie biznesowe – od jej poprawnego funkcjonowania zależy realizacja wielu istotnych procesów. Choć nie można całkowicie wyeliminować ryzyka awarii i przestojów, to można skutecznie przygotować się na jej wystąpienie. Tak rozumiane zabezpieczenie biznesu jest równie istotne w okresie obowiązywania gwarancji udzielanej przez producenta, ale także w czasie późniejszym. Szybki, skuteczny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny infrastruktury informatycznej to sprawdzone rozwiązanie zapewniające oczekiwane efekty.

Betacom posiada wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu serwisu gwarancyjnego i atrakcyjnej cenowo obsługi pogwarancyjnej na terenie całego kraju dla klientów wymagających wysokiego poziomu usług. Działające w trybie ciągłym centrum serwisowe może natychmiastowo reagować na zgłoszenia – z gwarancją czasu reakcji, wykonać zdalną diagnozę oraz zobowiązać się do usunięcia problemu lub dostarczenia sprzętu zastępczego w określonym czasie.

Kompleksowa obsługa serwisowa infrastruktury IT – w trybie 24/7/365 z czasem reakcji liczonym w minutach i gwarancją usunięcia awarii w ciągu kilku godzin

Realizacja kompleksowej obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej komputerów, notebooków, serwerów Intel, w tym blade wraz z półkami dyskowymi, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz urządzeń sieciowych w imieniu i na rzecz wielu producentów sprzętu – Betacom posiada status Autoryzowanego Partnera Serwisowego czołowych producentów sprzętu: m.in. HP, HPE, Lexmark, IBM.

Ogólnopolska sieć serwisowa pracująca w trybie 24/7/365 – jeden centralny punkt zgłaszania awarii, zdalny monitoring pracy i zdalna diagnostyka urządzeń, zarządzanie dostawami materiałów eksploatacyjnych.

Czas reakcji serwisu liczony nawet w minutach oraz gwarantowany czas usunięcia awarii w ciągu nawet 2 godzin (lub udostępnienie sprzętu zastępczego) dzięki dedykowanemu magazynowi sprzętu zastępczego, części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych.

Rozszerzony serwis proaktywny - monitoring pracy sprzętu, przeglądy prewencyjne, konserwacje – w tym implementacja zaawansowanych systemów zarządzania.

Uzupełniające usługi serwisowe audyty infrastruktury informatycznej wykonywane u klienta pod kątem wydajności i stopnia przydatności, poprawności konfiguracji, potencjalnych możliwości optymalizacji.

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny to część rozwiązań z kategorii: Zadbaj o bezpieczeństwo

Partnerzy

Produkty z tej samej kategorii

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Akceptuj i zamknij