Spółka Betacom ustaliła cenę emisyjną akcji serii E
W dniu 6 lutego 2004r., po zakończeniu procesu budowania księgi popytu, Zarząd Betacom ustalił cenę emisyjną akcji serii E. Cena emisyjna akcji została ustalona na maksymalnym poziomie – 28 złotych, co oznacza, że inwestorzy dobrze oceniają Spółkę i ofertę publiczną jej akcji. Firma pozyska z rynku ponad 12,5 miliona złotych.
Ostateczna cena emisyjna akcji serii E firmy Betacom została ustalona w oparciu o zapisy złożone w transzy otwartej oraz o wyniki badania popytu wśród inwestorów zainteresowanych złożeniem zapisu w transzy zamkniętej. Widełki cenowe wynosiły od 24 do 28 zł. Proces budowania księgi popytu na akcje serii E trwał od 2 do 6 lutego 2004r. do godziny 12.00. Od 2 do 5 lutego można było składać zapisy na akcje serii E w transzy otwartej.
Emisja akcji serii E Spółki Betacom skierowana jest zarówno do inwestorów instytucjonalnych, jak i indywidualnych. Serię E stanowi 450 000 akcji z czego 200 000 to transza otwarta, a 250 000 transza zamknięta.
„Jesteśmy przekonani, że ostateczna cena akcji została ustalona na atrakcyjnym dla inwestorów poziomie. Cieszymy się, że rynek docenił naszą firmę i odpowiedział na naszą ofertę dużym zainteresowaniem. Ustalenie ceny emisyjnej na tym poziomie jest potwierdzeniem dobrej kondycji firmy. Wierzymy, że nasze akcje w całości zostaną objęte przez nowych inwestorów co pozwoli nam na pozyskanie środków potrzebnych do realizacji celów strategicznych” – powiedział Mirosław Załęski, Prezes Zarządu Betacom S.A.
(w tys. zł) | IV.2000-III.2001 | IV.2001-III.2002 | IV.2002-III.2003 | IV.2003-III.2004 |
Przychody ze sprzedaży | 27 963 | 45 899 | 53 738 | 73 800 |
Zysk operacyjny | 814 | 500 | 2 404 | 4 720 |
Zysk brutto | 811 | 254 | 2 606 | 4 170 |
Zysk netto | 554 | 265 | 1 852 | 2 880 |
P – prognoza |
W strategii rozwoju firmy na lata 2004-2005 planowane jest: umocnienie pozycji wśród integratorów na rynku średnich i dużych klientów korporacyjnych, wejście do pierwszej „siódemki” w zakresie sprzedaży rozwiązań liderów rynkowych (HP-Compaq, IBM, Cisco), utrzymanie pozycji lidera w segmencie e-learningu oraz wzmocnienie pozycji na rynku własnych aplikacji biznesowych.
Wśród najważniejszych celów operacyjnych Betacom zakłada osiągnięcie statusu Gold Partnera firmy CISCO w 2003/2004 r., umocnienie pozycji rynkowej w zakresie projektowania i realizacji systemów bezpieczeństwa i archiwizacji danych oraz rozwój i promocję systemu e-learning.
Betacom posiada status jedynego przedstawiciela Saba Software w Polsce, Czechach i na Węgrzech oraz jest autorem polskiej wersji Saba Learning Enterprise. Firma posiada zdywersyfikowaną bazę odbiorców, obejmującą klientów z sektora przemysłowego, telekomunikacyjnego, finansowo – ubezpieczeniowego i publicznego oraz wysoko wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę. Wzrost udziału usług o wysokiej wartości dodanej w strukturze przychodów Spółki, a także liczne autoryzacje i certyfikaty wiodących firm informatycznych na świecie przyczyniają się do stałego wzrostu przychodów i umacniania pozycji rynkowej firmy.
Dodatkowe informacje:
Dariusz Styka
Tel. (22) 53 39 888
Tel. 0 606 374 500
Udostępnij
Kontakt
- Dariusz Styka
- T: +48 606374500
- E: pr@betacom.com.pl