Agile IT Outsourcing

Zarówno charakter jak i tempo zachodzących obecnie zmian są zaskakujące dla wszystkich. Jak się do nich dostosować? Jak zmniejszyć ryzyka projektowe, zwiększając efektywność operacji IT? W jaki sposób utrzymać kluczowe zasoby? Receptą na powyższe wyzwania jest nie tyle standardowy outsourcing co Agile IT Outsourcing.

Zachodzące z roku na rok zmiany obejmują nie tylko technologie ale także metody działania, modele organizacyjne, zachowania, preferencje i zwyczaje pracowników. Tradycyjny model outsourcingu IT bazujący na ustalonym, stałym, niezmiennym zakresie usług i wieloletnim kontrakcie outsourcingowym wymaga również usprawnienia.

Agile IT Outsourcing oferowany przez Betacom to dostęp do najnowszej technologii oraz specjalistów IT przy jednoczesnej maksymalnej elastyczności, którą zapewnia nasz model dostarczania usług. Łączymy w nim tradycyjne usługi utrzymania, zarządzania oraz wsparcia z wybranymi usługami projektowymi. Dzięki temu możliwa jest stała adaptacja świadczonych przez nas usług do potrzeb klientów i wymagań rynku.

Kluczowe jest dla nas tempo osiągania założonych przez naszych klientów celów biznesowych. Faza przejęcia usług i transformacji do nowego modelu jest zoptymalizowana pod kątem potrzeb biznesowych klienta. Usługi projektowe są świadczone w sposób równoległy z usługami utrzymania i wsparcia.

Elastyczne są także modele rozliczeniowe. Naszym klientom oferujemy kilka sposobów rozliczania, dzięki czemu można je dopasować do różnych wymagań biznesowych.

Usługi świadczone są w oparciu o metodologię ITIL. W trakcie fazy transformacji nasze wzorcowe procesy i procedury dostosowywane są do specyficznych wymagań klienta.

 

Oferta Agile IT Outsourcing obejmuje 5 różnych obszarów:

  • udostępnienie hybrydowej infrastruktury IT;
  • specjalistyczne usługi dla chmury publicznej;
  • usługi zarządzania typu managed services;
  • kompleksowa obsługa środowiska biurowego;
  • outsourcing wydruków.

Za dostarczanie usług odpowiada organizacja serwisowa, w skład której wchodzi:

  • organizacja Service Desk obejmująca: Help-Desk, Serwis On-Site oraz Grupy Wsparcia II poziomu;
  • zespoły utrzymania i administracji zasobami IT;
  • zespół projektowy odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie usług projektowych;
  • zespół zarządzania projektem, który odpowiada również za obszar raportowania.

Hybrydowa Infrastruktura IT

Optymalne środowisko w modelu usługowym ze wsparciem technicznym i biznesowym na najwyższym poziomie

>

Usługi dla chmury publicznej

Bezpieczeństwo, dostępność i ciągłość działania biznesu dzięki dobrze zaplanowanej migracji w modelu agile

>

Managed Services

Najszybszy i najprostszy sposób na bezpieczne i dostępne środowisko IT z gwarantowanymi poziomami usług

>

Kompleksowa obsługa środowiska biurowego

Wystandaryzowane, profesjonalne wsparcie użytkownika i utrzymanie rozwiązań IT z gwarancją jakości usług i dostępności specjalistów

>

Outsourcing Wydruków

Proste, wydajne i ekonomiczne drukowanie dla klientów korporacyjnych, dla których kluczowe jest bezpieczeństwo i ciągłość działania systemów

>