Kompleksowa obsługa środowiska biurowego
Efektywna obsługa środowiska biurowego przekłada się na wydajność, efektywność oraz koszty. Kompletna oferta Betacom w tym zakresie to rozbudowany zbiór połączonych ze sobą usług z zakresu wsparcia użytkownika końcowego oraz usług zarządzania i utrzymania rozwiązań informatycznych.
Wyzwania
- Jak wystandaryzować usługi i zapewnić wysoki poziom satysfakcji użytkowników?
- Jak w trybie ciągłym modernizować i podnosić jakość usług?
- Czy można na bieżąco dopasowywać pojemności usług do aktualnego zapotrzebowania?
- Jak dopasować model rozliczeniowy do indywidualnych potrzeb organizacji a jednocześnie rozliczać koszty usługi na jednostki biznesowe?
- Jak zagwarantować dostępność specjalistów i ekspertów z obszaru IT?
- Jak zagwarantować odpowiednie i stałe, wysokie poziomy usług?
Odpowiedzi
- Kompleksowe usługi Help-Desk, Grupy Wsparcia II Poziomu oraz Serwis On-site z dostępnym wsparciem rezydenta w zdefiniowanych lokalizacjach klienta.
- Usługi świadczone w oparciu o umowę SLA i doskonalone w trybie ciągłym.
- Stałe pomiary i monitorowanie na bieżąco stopnia satysfakcji użytkowników.
- Usługi zarządzania obejmują typowe back-office’owe rozwiązania informatyczne, jak również zarządzanie zdefiniowanymi obszarami informatycznego środowiska klienta w tym wybranymi procesami ITIL. Osobną grupą usług są usługi IMACD oraz usługa udostępniania stacji roboczych.
- Gwarantowane czasy reakcji i realizacji zgłoszeń oraz raporty o poziomie świadczonych usług i zmianach.
- Różne modele rozliczeniowe oparte na ilości obsługiwanych zgłoszeń lub ryczałtowej cenie za pojedyncze stanowisko pracy.
Rozwiązanie
Usługi Help-Desk, wsparcia użytkownika końcowego i serwisu on-site
Wsparcie użytkowników końcowych w zakresie organizacji Help-Desk – rejestracji i klasyfikacji zgłoszeń w systemie, obsługi zgłoszeń, bezpośredniej obsługi wybranych typów zgłoszeń, przekierowania i monitorowania realizacji zgłoszeń przez inne grupy wsparcia po stronie Betacom lub po stronie klienta oraz dostawców zewnętrznych. Wsparcie użytkowników może być świadczone w miejscu pracy użytkownika.
Usługa zarządzania procesami ITIL
Usługa polega na dostosowaniu wybranych wzorcowych procesów ITIL Betacom do środowiska klienta, a następnie na wdrożeniu tych procesów wraz z procedurami operacyjnymi w środowisku klienta i zarządzaniu tymi procesami przez Betacom. Usługa świadczona jest zgodnie z najlepszymi praktykami określonymi w metodykach ITIL oraz Prince2.
Zarządzanie usługą katalogową, pocztą elektroniczną i środowiskiem współpracy
Zarządzanie i monitorowanie środowiskiem usług katalogowych, środowiskiem Exchange Server i Exchange Online, a także środowiskami MS Teams, Zoom, Google Meet. Usługi obejmują poprawność działania elementów systemów oraz ich wydajność, a także konfigurację środowiska i aktualizację komponentów wynikającą z poprawek bezpieczeństwa i wykorzystania nowych funkcjonalności.
Usługa zarządzenia repozytorium danych, intranetem i aplikacją Web (WordPress)
Zarządzanie i monitorowanie zdefiniowanych środowisk repozytoriów danych: File Server, Sharepoint, One Drive, a także intranetem i aplikacją webową. Usługa obejmuje monitorowanie poprawności działania elementów systemu, ich wydajności oraz powiązanych systemów. Usługa obejmuje tworzenie nowych witryn z szablonu, zarządzanie uprawnieniami, aktualizację komponentów wynikającą z poprawek bezpieczeństwa i wykorzystania nowych funkcjonalności.
Usługa zarządzania konfiguracją (CMDB), licencjami i oprogramowaniem
Prowadzenie ewidencji elementów konfiguracji (CI) środowiska IT klienta oraz zapewnienie nieprzerwanej możliwości użytkowania oprogramowania zakupionego przez klienta, z zachowaniem warunków licencyjnych definiowanych przez producenta oprogramowania. Usługa świadczona w oparciu o system ewidencyjny do zarządzania elementami konfiguracji (CI) środowiska IT klienta lub z wykorzystaniem systemu Betacom. W zakresie licencji i oprogramowania obejmuje przejęcie odpowiedzialności przez Betacom w zakresie nadzoru nad administracją umowami licencyjnymi, a także kontraktami wsparcia dla oprogramowania używanego przez Zamawiającego.
Usługa zarządzania stacjami roboczymi i urządzeniami biurowymi
Zarządzanie stacjami roboczymi oraz urządzeniami biurowymi, ich obrazami wykorzystującymi systemy operacyjne MS Windows, a także zaawansowane usługi IMACD w tym instalacji, migracji, przemieszczania, reinstalacji, modernizacji i przeprowadzek w inne miejsce przy zachowaniu dostępności infrastruktury online. Rozwinięciem usługi może być udostępnienie stacji roboczych przez Betacom wraz ze zdefiniowanym pakietem funkcjonalności, serwisem producenta i Betacom.
Usługa zarządzania umowami serwisowymi (Managed Maintanance)
Przejęcie przez Betacom od klienta zadań związanych z zarządzaniem umowami serwisowymi i utrzymaniowymi z dostawcami zewnętrznymi. Efektem jest umożliwienie bardziej wydajnego kontrolowania i rozliczania umów, jak również usprawnienia i ujednolicenia procesów dostarczania zdefiniowanych usług dla klienta, w ramach których udział biorą różni dostawcy.
Doświadczenie
Doświadczenie
Zobacz także
Hybrydowa Infrastruktura IT
Optymalne środowisko w modelu usługowym ze wsparciem technicznym i biznesowym na najwyższym poziomie
>Usługi dla chmury publicznej
Bezpieczeństwo, dostępność i ciągłość działania biznesu dzięki dobrze zaplanowanej migracji w modelu agile
>Managed Services
Najszybszy i najprostszy sposób na bezpieczne i dostępne środowisko IT z gwarantowanymi poziomami usług
>Outsourcing Wydruków
Proste, wydajne i ekonomiczne drukowanie dla klientów korporacyjnych, dla których kluczowe jest bezpieczeństwo i ciągłość działania systemów
>