Outsourcing Wydruków

Kompleksowa obsługa procesu wydruków realizowanych przez użytkowników końcowych w środowisku biurowym klienta z zachowaniem wysokiego poziomu bezpieczeństwa i efektywności kosztowej. W maksymalnej wersji Betacom przejmuje odpowiedzialność za cały proces wydruków w tym dostawę i utrzymanie zintegrowanych punktów drukująco-skanujących, dostawę materiałów eksploatacyjnych, dostawę, utrzymanie i zarządzanie centralnym systemem wydruków, usługi wsparcia dla użytkowników końcowych oraz usługi IMAC w zakresie udostępnianych punktów drukująco-skanujących.

Wyzwania

  • Jak zredukować koszty tradycyjnego modelu wydruku typu in-house?
  • Jak zapewnić stałą kontrolę kosztów wydruku z możliwością ich alokacji per użytkownik oraz dla jednostki biznesowej?
  • Jak zagwarantować sobie wysoki poziom bezpieczeństwa przy pomocy mechanizmów druku poufnego?
  • Czy można w prosty sposób zapewnić ciągłość działania dla całego systemu wydruków oraz pojedynczych punktów drukująco-skanujących?
  • Jak zaoferować wsparcie dla użytkowników końcowych oraz zagwarantować stałe, wysokie poziomy usług wydruku?

Odpowiedzi

  • Kompleksowa obsługa systemu zarządzania wydrukami i użytkownikami z udostępnieniem zintegrowanych punktów drukująco-skanujących
  • Usługa IMACD dla kompleksowej usługi wydruku oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych
  • Gwarantowane czasy usuwania incydentów, dostaw materiałów eksploatacyjnych, realizacji usług IMAC
  • Raporty o zrealizowanych usługach obejmujące raport o ilościach wydruków, dostawach materiałów eksploatacyjnych, realizacji usług IMAC, a także poziomie świadczonych usług
  • Elastyczne rozliczenia per wydrukowana strona oraz dodatkowe opłaty za udostępnienie punktów drukująco-skanujacych i usługi IMAC

Rozwiązanie

Udostępnienie zintegrowanego punktu drukująco-skanującego

Udostępnienie klientowi urządzeń punktu drukująco-skanującego (w tym drukarek, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych, czytników kart) wraz ze zdefiniowanym pakietem funkcjonalności, serwisem producenta i Betacom. Właścicielem udostępnianych urządzeń jest Betacom, klient korzysta z nich przez okres trwania umowy.

Obsługa systemu zarządzania wydrukami i użytkownikami

Obsługa wraz z administrowaniem systemu zarządzania wydrukami i użytkownikami należącego do klienta. Równocześnie w ramach usługi zapewniane jest wsparcie dla użytkowników końcowych w zakresie funkcjonalności tego systemu.

Usługa dostawy materiałów eksploatacyjnych

Dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych materiałów i części eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez klienta. Usługa realizowana jest zgodnie z cennikiem materiałów i części eksploatacyjnych aktualizowanym co 12 miesięcy lub w przypadku zmiany cen lub modeli producenta. W opcji z monitoringiem urządzeń i materiałów Betacom po otrzymaniu alertu o niskim stanie materiału wysyła materiały i części do klienta.

Kompleksowa usługa wydruku

Usługa obejmuje udostępnienie urządzeń drukująco-skanujących (drukarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne, czytniki kart) oraz udostępnienie systemu do zarządzania wydrukami, użytkownikami, monitorowania urządzeń i stanu materiałów i części eksploatacyjnych wraz z koniecznymi licencjami i wsparciem na zawarte w nim oprogramowanie. Ponadto obejmuje zdefiniowany i ustalony z klientem pakiet funkcjonalności i usług. W ramach usługi świadczone jest również kompleksowe wsparcie dla użytkownika końcowego w zakresie korzystania z usługi.

IMAC dla kompleksowej usługi wydruku

Usługa obejmuje instalację drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, migrację, przemieszczanie, reinstalację, modernizację i przeprowadzki urządzeń w inne miejsce przy zachowaniu dostępności infrastruktury online. W zakres usługi wchodzą również procesy deinstalacji, likwidacji urządzeń oraz wymiany sprzętu. Usługa obejmuje również projektowanie, planowanie, wdrażanie i realizację tych usług zgodnie z wymaganiami klienta.

Doświadczenie

Stokrotka Sp. z o.o. to polska sieć supermarketów i marketów spożywczo-przemysłowych należąca do litewskiej grupy Maxima.
Główne wyzwania klienta to:
– generowanie drukowania dużej ilości dokumentów w centrali oraz w każdym sklepie,
– blisko tysiąc urządzeń drukujących różnych producentów i różnych modeli,
– kilka milionów stron drukowanych każdego miesiąca.
Rozwiązanie, na które zdecydowała się firma Stokrotka to Outsourcing Wydruków w oparciu o technologię HP Inc.

Zobacz pełne Case study pokazujące wyzwania, rozwiązanie i korzyści.

Case study – Stokrotka Sp. z o.o. – Agile IT Outsourcing – Outsourcing Wydruków

FLOKK Sp. z o.o. jest jednym z czołowych producentów na rynku krzeseł biurowych w Europie.
Główne wyzwania klienta to:
– blisko 90 urządzeń drukujących różnych producentów i różnych modeli,
– częste awarie powodujące przerwy w produkcji,
– konieczność prowadzenia magazynu urządzeń drukujących i tonerów do różnych modeli urządzeń.
Rozwiązanie, na które zdecydowała się spółka Flokk to Outsourcing Wydruków w oparciu o technologię HP Inc.

Zobacz pełne Case study pokazujące wyzwania, rozwiązanie i korzyści.

Case study – Flokk Sp. z o.o. – Agile IT Outsourcing – Outsourcing Wydruków

Zobacz także

Hybrydowa Infrastruktura IT

Optymalne środowisko w modelu usługowym ze wsparciem technicznym i biznesowym na najwyższym poziomie

>

Usługi dla chmury publicznej

Bezpieczeństwo, dostępność i ciągłość działania biznesu dzięki dobrze zaplanowanej migracji w modelu agile

>

Managed Services

Najszybszy i najprostszy sposób na bezpieczne i dostępne środowisko IT z gwarantowanymi poziomami usług

>

Kompleksowa obsługa środowiska biurowego

Wystandaryzowane, profesjonalne wsparcie użytkownika i utrzymanie rozwiązań IT z gwarancją jakości usług i dostępności specjalistów

>